4 Şubat 2011 Cuma

Apple Aplikasyonları sınır tanımıyor

Apple'ın yaratıcılık ve eğlence de bir numara olduğu tartışılmaz bir gerçek. Gün geçtikçe App sektörü sınır tanımayan bir dünya hale geldi. Öncelikle size bir müzik grubu takdim edeceğim. iPhone ve iPad'in nimetlerinden tam anlamıyla yararlanabilmiş ve özgün müziklerini yansıtmışlar. Grubun adı North Point's iBand. İzlerken baya bi keyif aldım.

                           

 iPad'im için fellik fellik o sevimli müzik yapan robotun aplikasyonunu buldum. Merak edenler için; minik robot aplikasyonun adı:  " Bebot " :)


Neyse, gel gelelim size başka bir aplikasyondan bahsetmek istiyorum. " Git Fit " adında çıkan yeni bir aplikasyon var. Bu size hem eğlence, hem de form kazandırıyor. Nasıl mı ?



Bu aplikasyonu yüklemeden önce " Smartweight" adı verilen bir aleti satın almanız gerekiyor. Bu aletin bluetooth özelliğiyle elinizde tuttuğunuz an telefonunuza kalp ritim bilgilerinizi vs. gönderiyor.





Aletinizi de aldıktan sonra iPhone'unuza Git Fit aplikasyonunu yüklüyorsunuz. Ve kendinize bir profil oluşturuyorsunuz. Profilinizde yaşınız, kilonuz ve hedeflediğiniz kilo gibi bilgiler yer alıyor. Online bir topluluk olan Git Fit'te insanlar ortak bir amaç güdüyorlar ; formlarını korumak veya form kazanmak.

 

Gelelim işin en eğlenceli yanına Profilinizi de oluşturduktan sonra bu aplikasyonu yükleyen arkadaşlarınızla veya seçtiğiniz buddy'lerle ve tabi Smartweight aleti yardımıyla;  zaman mekan farkı olsa da beraber yürüme, koşma fırsatı bulabiliyosunuz. Ayrıca onlarla yarışma fırsatınız oluyor. Yarışma konuları Git Fit'in sağladığı egzersizler üzerinden oluyor.


Görünce bana wii'yi hatırlatan bu aplikasyonda benim en çok hoşuma giden nokta " arkadaşlarla beraber yürüme" olayıydı. Apple işte abii dedirten noktalardan biri de bu işte... Yaratıcılıkta sınır yok....





 Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.. Sevgiler

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...