7 Şubat 2011 Pazartesi

İçi AŞK dolu hediye fikirleri

Eveeett Sevgililer gününe sayılı gün kaldı.. Kimisi hediyesini aldı, kimisi daha almadı.. Benim şahsi fikrim; hazır alınan hediyeler özel bir anlam içermiyor. Özellikle üzerinde düşünülmüş, çaba sarfedilmiş hediyeler daha değerlidir benim gözümde..

Ben de size internetten, ordan burdan derlediğim küçücük ama içi aşk dolu hediye fikirlerini sunmak istiyorum. Benim gibi düşünenlerdenseniz vereceğim fikirleri aklınızın bir köşesine yazabilirsiniz.







1-  Sevgiliniz eğer kitap okumayı seviyorsa veya kitaplardan sıkılmayan biriyse diyelim; O'na aşk şiirleri veya aşk klasikleri içeren bir kitap seti hazırlayabilirsiniz. Eee bu kadar da değil tabiki de.. İşin en romantik tarafına geliyorum ; Aldığınız kitaplar için - photoshop'tan mı yaparsınız yoksa keçeden mi hazırlarsınız o size kalmış - özel ayraçlar tasarlayıp print edebilir veya kağıtlardan kesip biçerek onları süsleyebilirsiniz.

Elde ettiğiniz bu ayraçları bu aşk kitaplarında sizin için en can alıcı gelen sayfaya veya en güzel mesajı verebileceğinizi düşündüğünüz sayfaya yerleştirebilirsiniz. Ayracı özellikle koyduğunuz sayfada güzel sözcük veya olayları işaretleyip altını çizebilirsiniz orası size kalmış.

Sevgiliniz hediyenizi aldığında; hazırladığınız kitap setlerindeki kitapları tek tek açacak ve arasındaki ayraçlara bakmak isteyecektir ve de romantik kısımla karşılaşacaktır..

Bu hediye fikrini yazarken aklıma daha da başka fikir geldi onu da paylaşmazsam olmaz:) Ayraçları öyle yerlere yerleştirin ki o sayfalarda anlatılan olaylar sizin bir anınıza benzesin ve üzerine hatırlatıcı notlar ekleyin. Okurken anılarınızı hatırlatmış olursunuz ( Bu yıl dönümü konseptine daha çok uydu sanırım) Neyse fikir benden uygulaması sizden şekerler :)



2-  Bir başka fikir ise; yabancı bir blog'da gezinirken gördüm "aa çok iyi yaa" dedim ve sizinle paylaşmak istedim..





Bu basit ve anlamlı olan fikirde bazı meyvelere aşk adına denilebilecek çeşitli aşk sözcükleri içeren sticklerlar yapıştırabilirsiniz. Burada elma için mesela " you're the apple of my eye " denmiş. (Gözbebeğim anlamına geliyor) Bu stickler'ları print edebilirsiniz sevgiliniz için aşk mesajları içeren bir meyve sepeti hazırlayabilirsiniz.  Blog sahibinin paylaştığı, print edilebilir sticker linki için burdan 
Yok ben fikri kaptım kendime özel kendi dilimde sticker'lar hazırlayacağım diyorsanız o sizin seçiminiz.



3- Bir diğer fikir ise su, içecek, çikolata gibi ürünlere sizin tasarlayacağınız ambalajları yapıştırmanızdır. Bu ambalajları internette hazır template olarak bulabilirsiniz. Ben sizin için bir tane su şişesi ambalajı buldum



Eğer az çok ilüstrasyon beceriniz varsa baştan bir ambalaj yaratabilirsiniz. Ama bence gerek yok internette "packaging template" diye aratsanız emin olun çok fazla hazır şablon elde edersiniz.

Bunun gibi ürünleri tek başına hediye etmek yerine mesela bir set oluşturabilirsiniz; Sizin yapacağınız bir kek, kurdelalarla süslediğiniz plastik bir çatal, ve ambalajını hazırladığınız bir su şişesi.. Bunları şık bir sepete koyarak harika bir hediye haline getirebilirsiniz.

Ayrıca yapacağınız ambalajlara değişik şekilde barkodda koyabilirsiniz.







Size sunmak istediğim fikirlerim şimdilik bu kadar.. İlerleyen zamanlarda yeni fikirler sunabilirim. Takipte kalın !

Ama genel olarak söylüyorum erkeklerin kalbine giden yol midelerinden geçer. Yeme- içmeye yönelik şeyler her zaman onları mutlu edecektir. Mideye yönelik hediye fikirlerim için ;
Bu postuma da bakabilirsiniz.

NOT: Sunduğum fikirlerden herhangi birini kullanacak olan varsa yaptığı hediyenin resmini bana mail atarsa burda paylaşmak isterim :)

Sevgiler, yorumlarınızı beklerim :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...