5 Şubat 2011 Cumartesi

Minicik Bir Fikir - DIY

Ufak şeyler varolana başka bir hava katmaya yeterdir.. Bende minicik bir fikirle penye bluzuma eklenti yaptım:)
Bissürü çengelli iğneye boncuklar geçirdim..





 Onları bluzumun minik cep kısmına taktım.



Görünüm böyle oldu


İşte bu kadar..
  Çok çook yaratıcı fikirlerim olmasa da kendi çapımda ufacık şeyler yapıyorum mutlu oluyorum.. Çengelli iğneyle bluzlarınızı daha farklı şekilde de süsleyebilirsiniz.



Sevgiler, yorumlarınızı beklerim :)

3 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

aa ne güzel olmus ,aklima gemezdi.böyle güzellikler paylasmaya devam canim.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

badi değil de body şeklinde yazsak ya:))
çok mantıklı ve tatlı bi fikir bu arada!

IvırZıvır Kraliçesi dedi ki...

Teşekkür ederim şekerler:))
Ayrıca Sedacım beni düzelttiğin için teşekkür ediyorum :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...