11 Şubat 2011 Cuma

Dudaklarınızda kola,sprite,fanta tadı !

Dudak koruyucunuzun gerçek bir aroması olsun istermiydiniz ? Mesela Coca-Cola'lı, Sprite'lı, Fanta'lı.. Lipsmacker'ın bu 3 ürünü artık Türkiye'de !
Ben kendime denemek için Coca-Cola'lı olandan aldım. İyi ki 2 adet almışım çünkü dayanamadım 1 tanesini bitiriverdim :) Kokusu kolayla birebir aynı, ee tadında da hafif şeker olunca dayanamadım sürdüm sürdüm yalandım:)) Sprite ve Fantayla aramda tutkulu bi bağ olmadığından alma gereksinimi duymadım..
Size öneriyorum mutlaka almalısınız ! Dudak koruyucu özelliğinin yanı sıra hafif parlaklık veriyor dudağınıza..
Nerde bulurum diye merak ediyorsanız: Ben Erkul Kozmetik'te buldum, bir arkadaşım T-shop'larda da olduğunu söylemişti.. Diğer kozmetikçilere de yayılmıştır zaten. Fiyatı ise : 5,99 TL
Yakında diğer aromalıları da Türkiye'ye gelir diye umuyorum çünkü yurtışında envai çeşit aroması bulunuyor.


Sevgiler,yorumlarınızı beklerim :)

2 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

tatlımmm bende almanyadan coca cola olanından almıştım harikalar :)))))

IvırZıvır Kraliçesi dedi ki...

Evet şekercim bayıldım bende :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...